Szukaj

Informacje o Nissan X-Trail II

Lata produkcji: 2007 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan X-Trail, produkowany od roku 2001, to kompaktowy SUV (segment I). Był pierwszym autem japońskiej marki w tej klasie, obok terenowych modeli Patrol i Terrano. Nissana X-Trail także dostosowano do podróżowania po bezdrożach, co odróżnia go od innego kompaktowego SUV-a w ofercie japońskiego producenta – Qashqaia. Trochę niespodziewanie, auto odniosło rynkowy sukces – do dnia dzisiejszego znalazło prawie milion nabywców. Trzecia generacja modelu, wraz z którą X-Trail jest oferowany na całym świecie (stając się modelem globalnym), zadebiutowała na rynku w roku 2014. Na podstawie drugiej generacji X-Traila powstał także bliźniaczy Renault Koleos.
czytaj więcej
Powagosław
X-Trail wołał o zmiany już od paru lat i trudno nie zgodzić się z twierdzeniem, że przeprowadzono je racjonalnie. A efekty? Wciąż praktyczny, wciąż pakowny i może zabrać siódemkę ludzi. No i potrafi więcej od Qashqaia. ~Powagosław
Luzacjusz
No nie wiem. Poprzednie kanciaki miały u swojego kresu tyle uroku, co Tarnobrzeg w listopadzie. To fakt. Ale nowy X-Trail to jest designerskie przetwórstwo nienowych już pomysłów. Więc ciężko zachwycać się czymś, co już było. ~Luzacjusz

Nissan X-Trail II – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~Mateusz
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
Auto nie do zdarcia. Ma swoje słabe strony, jak każdy samochód, ale zawsze odpali i dowiezie mnie, gdzie chcę. Pakowne, wygodne, bezpieczne i tanie w eksploatacji. Bardzo polecam to auto, które szukają prostego, niezawodnego samochodu, który poradzi sobie w każdych warunkach i będzie tani w utrzymaniu. Moja żona twierdzi, że brzydki. Ale Nissan wie jak się robi samochody. To jest projekt pojazdy w surowym, użytkowym stylu, ale ze wszystkimi wygodami typowymi dla osobówki. Taki sam jest Land Cruiser czy Land Rover Discovery.
4,5
~KenLee
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 173KM 127kW
Samochodem przez 14 lat zrobiłem blisko 300 tys. km. Jestem mega zadowolony i z czystym sumieniem polecam ten model. Bezawaryjność na poziomie mistrzowskim. Świetny napęd 4x4. Wyposażenie bez szału, ale nawet dzisiaj można uznać, że niezbędne minimum jest. Auto jak szwajcarski scyzoryk- do wszystkiego. Praktyczność rozwiązań bagażnika i schowki, to coś czego brakuje mi teraz w innych autach. Chciałem kupić 3 generację, ale to już nie to auto pod względem praktyczności co "dwójka" i w automacie tylko CVT (a chciałem dla odmiany automat, więc kupiłem CX-5 AWD 2,5l).
4,7
~Kusz Roman
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 173KM 127kW
Auto użytkuję 15 lat i wymieniłem tylko gumowe osłony na przegubach. Przy 340tys.km wypalenia wymagał filtr DPF. Olej wymieniam co 15 tys.km razem z wszystkimi filtrami. Mieszkam na uboczu, do asfaltu 700m.więc napęd czasami się przydaje. Jest rewelacyjny. Auto garażowane od początku. Mam najbogatszą wersję i stwierdzam, że siedzenia w skórach lepsze niż w GLK. Elektryka nigdy nie zawiodła. Przez całe 15 lat, wymieniłem jedną żarówkę od kierunkowskazu. Silnik rewelacyjny. Nie rozumiem opinii o wysokim spalaniu. Czy 7.5 l. ON to dużo ?
Średnie spalanie dla Nissan X-Trail II
9,7 – 11,6
l/100 km
8,1 – 8,2
l/100 km
12,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,2
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.5 169KM 124kW
Auto dosyć ciężkie i miękkie. Nie nastraja do szybkiej, dynamicznej jazdy, a raczej do płynnego i spokojnego przemieszczania się. W cyklu typowo miejskim spalanie oscyluje w okolicach 13L/100km (lpg). W jeździe pozamiejskiej, bardzo spokojnej do 11L/100km. Dynamiczna jazda miejska to do 20L/100km. Ostatni wyjazd na wakacje 2+2 + bagażnik załadowany pod dach, jazda po trasie ekspresowej zgodnie z ograniczeniami to 12L/100km. Dla ciekawości dodam, że spokojna jazda pozamiejska (70km/h) z pełną przyczepka drzewa (ca. 1000kg) spalanie wyszło ok. 13L/100km.
7,0
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
Szok i wzór dla innych. Pali mało i nie psuje się. Czego chcieć więcej? Silnik jeden z najbardziej niezawodnych silników diesla w obecnych czasach (potwierdzi to każdy mechanik, który miał z nim do czynienia). Warunek - dbać, a kupując znać historię auta. Z autopsji wiem, że nie kupiłbym samochodu używanego, który nie był serwisowany w ASO. Wiem, wiem, że poza ASO też są fachowcy, czasem nawet lepsi, ale historia pojazdu to podstawa sukcesu (chyba, że bym kupował samochód dobrze mi znany i od dobrego znajomego)
9,8
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
Przejechałem 160 000 km. Przy 120 000 przejechanych kilometrów usunąłem - za namową panów z autoryzowanego serwisu filtr dpf-u (nie umieli sobie poradzić a zapychał się co 2000 - 5000 km; chyba już im głupio było ode mnie kasę brać). Od tego momentu spalanie spadło ale nie o obiecywane pół litra a jedynie 0,1 do 0,2 litra na 100km. Samochód generalnie bezawaryjny, jedynie czujnik doładowania powietrza był wymieniany (97 zł) Podobno z automatyczną skrzynią biegów takie spalanie jest OK ( to też opinia serwisu Nissana).
Nissan X-Trail II