Szukaj

Informacje o BMW X4 G01

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2014 roku. Drugi model BMW po X6, który łączy cechy auta typu SUV oraz sportowego coupe. Niemiecka marka określa klasyfikuje X4, jak i X6, jako SAC – Sports Activity Coupe. Prace nad X4 prowadzono od 2006 roku, w 2013 roku sfinalizowano je, prezentując prototyp X4 Concept. Stylistycznie wersja produkcyjna modelu stanowi odwzorowanie koncepcji X6, natomiast pod względem technicznym X4 jest blisko spokrewniony z BMW X3 (dzieli z nim m.in. płytę podłogową zapożyczoną z Serii 3).
czytaj więcej
Powagosław
Sukces X6… To znaczy: wielki sukces X6 sprawił, że nie nikt w BMW nie musiał zastanawiać się nad skopiowaniem idei SAC na nieco mniejszą skalę. Przy okazji BMW marzy się rywalizacja z Porsche Macanem. Realna? To chyba źle zadane pytanie. X4 po prostu będzie bestsellerem. ~Powagosław
Luzacjusz
Mówią o nim „Jego Garbatość”. Może to przez „sympatię” dla jego starszego i większego brata X6. X4 nawet lubię, choć to dziwoląg, straszny. ~Luzacjusz

BMW X4 G01 – wybierz silnik

Oceny BMW X4 G01

Liczba ocen: 20
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Bezawaryjność (drobiazgi) + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,6
~Art
BMW X4 G01
SUV xDrive35d 313KM 230kW
Witam. W posiadaniu auta od 8 miesiecy. Poszukiwana wersja przez okolo 2 miesiace. PO zakupie przeczytalem wiele niepochlebnych opinii, ze malo miejsca, ze maly bagaznik itp. Wiedzialem co kupuje wiec nie narzekam. Jak dla mnie ok, jezdze przewaznie sam lub z pasazerem z przodu. Silnik zachipowany na 370PS, skrzynia rowniez. Auto dynamiczne jak na ta mase i bardzo wygodne, choc twarde. Przejechane okolo 30 tys, bez napraw. Tylko opona przecieta na krawezniku, niestety xdrive lubi wymiane wszystkich czterech. Jak na razie zadnych zastrzezen. Spalanie, zejscie ponizej 8,8 nierealne, no chyba ze caly czas w trybie ECO, ale wtedy to dziadkowoz. Niestety dosyc glosno przy wyzszych predkosciach, powyzej 200 gloooosno. Jezeli ktos wie co chce to polecam.
4,7
~Mroz
BMW X4 G01
SUV xDrive20d 190KM 140kW
Ten samochód zmienił moje nastawienie i spojrzenie na markę BMW. Wcześniej miałem RAV4 czwartej generacji, na full wypasie, byłem z niej bardzo zadowolony i długo się zastanawiałem, czy na pewno chcę wymieniać. I pewnie gdyby Lexus nie wprowadził do oferty aut z prostackimi tabletami na desce rozdzielczej, pozostałbym przy "japończykach". W sumie dobrze się stało, że Lexus te tablety wprowadził. Zakup X4 zmienił całkowicie moje spojrzenie na BMW, na tyle, że teraz rozglądam się już za trzecim modelem tej marki.
3,3
~hjl
BMW X4 G01
SUV xDrive20d 190KM 140kW
w środku skrzypią elementy, 3x ratowałem się wd 40 psikając w konsloli centralej, 2 x po fotelami musiałem wcisnąć kawałki gumy aby nie piszczały, b. podatny lakier na zarysowania, następna fura to macan,jeśli nie da rady kupuję dustera bo wszystko to syf

Raporty spalania BMW X4 G01

Liczba raportów: 42
Średnie spalanie dla BMW X4 G01
11,0 – 13,3
l/100 km
6,8 – 9,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,0
BMW X4 G01
SUV xDrive20d 190KM 140kW
Przed zakupem zastanawiałem się czy 2.0d będzie odpowiednie dla gabarytów tego samochodu.Miłe zaskoczenie na trasie przy 3 osobach i pelnym bagażniku można zejsc do 6 ltr przy jezdzie 140/h jazda mieszana trasa miasto przy dynamicznej jezdzie ok 8ltr.Ogólnie komfort jazdy i wykonczenie wnetrza na plus jedynie przednie fotele moglyby byc troszke szersze kubełki przy dłuższej podróży sa troche nie wygodne.Polecam X4 jezeli ktoś waha się kupic ten samochod wyhlada ladniej niż x3 a przyjemnosc z jazdy jak kazdym bmw…
8,0
BMW X4 G01
SUV xDrive20d 190KM 140kW
Mam to auto od niedawna, jazda to prawdziwa przyjemność, to co mnie zaskoczyło to prowadzenie bajka, zawieszenie na amortyzatorach adaptacyjnych in plus (myślałem ze będzie sztywniej) komfort jazdy wszech obecny, na długiej trasie z przodu bajka, z tylu pasażerowie nie narzekali do 180 cm wzrostu. Ogólnie z tylu było im wygodnie. Bagażnik bez problemu zmieścił dużo rzeczy (4 walizki małe kupę innych toreb i bambetli plażowych. Spalanie tak jak pisałem, przy 170 km/h 8,7 świetny wynik zasięg coś ok 850 km przejechany, trasa od Szczecina w stronę Austrii tankowanie 10 km przed granicą. I tu zaskoczenie bo wskazanie zasięgu wzrosło do 1080 km ? Austria i Słowenia przejechana przepisowo na znaki, spalanie 7,2 Max prędkość do 130 km w trybie eco. Przeleciałem te 1500 km i żałowałem ze to już koniec, jeszcze bym sobie pojechał
8,0
BMW X4 G01
SUV xDrive20d 190KM 140kW
Mam to auto od niedawna, jazda to prawdziwa przyjemność, to co mnie zaskoczyło to prowadzenie bajka, zawieszenie na amortyzatorach adaptacyjnych in plus (myślałem ze będzie sztywniej) komfort jazdy wszech obecny, na długiej trasie z przodu bajka, z tylu pasażerowie nie narzekali do 180 cm wzrostu. Ogólnie z tylu było im wygodnie. Bagażnik bez problemu zmieścił dużo rzeczy (4 walizki małe kupę innych toreb i bambetli plażowych. Spalanie tak jak pisałem, przy 170 km/h 8,7 świetny wynik zasięg coś ok 850 km przejechany, trasa od Szczecina w stronę Austrii tankowanie 10 km przed granicą. I tu zaskoczenie bo wskazanie zasięgu wzrosło do 1080 km ? Austria i Słowenia przejechana przepisowo na znaki, spalanie 7,2 Max prędkość do 130 km w trybie eco. Przeleciałem te 1500 km i żałowałem ze to już koniec, jeszcze bym sobie pojechał
BMW X4 G01