Szukaj

Ocena kierowcy - Iveco Daily IV

Dzwonek1331, 3 lata temu
Silnik 2.3 TD 116KM 85kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 480 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Iveco Daily IV 2.3 TD 116KM 85kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,21
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Auto na tej ramie przewiezie 3 razy tyle co samo waży. Komfortowo na autostradzie i po dziurach. Bliźniaki robią robotę przy jeżdzeniu po piachu czy błocie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : No niestety może siadać po kolei wszystko, największe usterki z drobnostkami w kabinie, chociaż brak możliwości otworzenia szyby przy 38 stopniach to poważna awaria. Na szczęście nawiew super
4,0
Całokształt
Auto użytkowane od 2007 roku. Trasy i po mieście. Na plus wentylacja i nagrzewanie, działa bardzo szybko i ma moc. Silnikowi przy 2.5t ładunku trochę brakuje mocy ale jedzie się wygodnie, hamulce jak na tą masę działają zaskakująco dobrze. Z silnikiem brak większych problemów poza EDC. Elektryka jak to iveco... 2/10 Wygoda w środku super, miejsca na kubki, schowki... itd. Przy skrzyni biegów problemy z tym plastikiem w środku (słabo wchodzi wsteczny) Auto dobrze wyciszone i bez problemu idzie to jeszcze poprawić. Co do reszty... Auto ma zarabiać, a iveco do tego stworzony chociaż wiem, że trafiały się też inne salonowe egzemplarze, które od początku mają na sobie klątwę. Mi to auto pasuje, jako drugie auto też iveco, rama jest nie do zagięcia.
Wrażenia
4,0
Silnik
Brak większych usterek, daje radę
4,0
Skrzynia biegów
Problem przy wrzucaniu wstecznego przez wadliwy plastik pod lewarkiem.
4,0
Układ jezdny
Wspomaganie jest... ale słabe, dobrze, że kółko spore
3,0
Karoseria
No tutaj nie wiem co za bardzo oczekiwać, na dzień dzisiejszy lakier matowy już, odpryski od rdzy itd. ale co oczekiwać po 500 000 km. Po latach nadal mi się podoba.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje w momencie, nawiew najmocniejszy jaki spotkałem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wiele bardziej komfortowo niż w ducato maxi 2018 ale o wygodzie można dużo dyskutować. Jednym wygodnie tak innym tak. Jedyne czego brakuje to regulacji kolumny kierownicy.
5,0
Wyciszenie
Jeżdżę też ducato maxi 2018, które jest dobrze wyciszone i o iveco mogę powiedzieć, że wiele nie odstaje naprawę komfortowo się jedzie mimo braku wyciszenia maski czy pustych nadkoli.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Siadająca elektryka, pilot, przyciski otwierania okien, szwankujące okna, kontrolki z pustym błędem, który znika, świecące EDC. padło otwieranie maski. Poza tym jest ok.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek poza materiałami eksploatacyjnymi.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.3 TD 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Iveco Daily IV